Munkakör leírása
FELADATOK
Kórházakból érkező, írásban vagy telefonon bejelentett informatikai hibákról leírás készítése
A hibák felderítése, informatikai problémák megoldása vagy továbbítása (adatbázissal kapcsolatos-, hálózati-, szoftver problémák)
Szoftveradminisztrátori és key user feladatok
Beérkező angol nyelvű telefonhívások fogadása
ELŐNY
Technikai support tapasztalat (2nd/3rd level support)
Elvárások a pályázótól
ELVÁRÁSOK
Tárgyalóképes, aktív angol nyelvtudás (napi munkavégzés nyelve)
Adatbázis ismeretek
Logikus, problémamegoldó jellem
Hasonló területen szerzett 2 év tapasztalat
Hétfőtől péntekig 10:00-18:30 közötti munkaidő vállalása, magyar ünnepnapokon plusz díjazással
A cég ajánlja
JUTTATÁSOK
Szakorvosi ellátás partnerünknél
Választható cafeteria csomag
Laptop
Mobilelőfizetés
Bejárástámogatás
Képzési lehetőségek
Karrierépítési lehetőség
Csapatépítő rendezvények